wtorek, 21 października 2014

Testuję SYLVECO z Twoim Źródłem Urody (Facebook i Blog 22 październik 2014)

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Zabawa internetowa jest organizowana pod nazwą „Testuję SYLVECO z Twoim Źródłem Urody” i jest zwana dalej: "ZABAWĄ"
2. Organizatorem ZABAWY „testu” jest blog Twoje Źródło Urody. Fundatorem nagród jest przedstawiciel marki SYLVECO, producenta kosmetyków naturalnych.
3. Zabawa prowadzona będzie za pośrednictwem bloga twojezrodlourody.blogspot.com oraz powiązanego z nim fanpage na portalu społecznościowym Facebook
4. Zabawa rozpoczyna się w dniu 22.10.2014 r. o godzinie 00:00 czasu polskiego i będzie trwać do dnia 28.10.2014 r. do godziny 24:00 czasu polskiego
5. Regulamin reguluje zasady i warunki udziału w Zabawie, prawa i obowiązki Organizatora oraz prawa i obowiązki osób biorących udział w Zabawie
6. Udział w Zabawie jest dobrowolny i nieodpłatny
7. Prawo do udziału w Zabawie przysługuje wyłącznie osobom spełniającym warunki uczestnictwa określone w Regulaminie §2 (osoby te zwane są w dalszej części regulaminu „Uczestnikami”)
8. Poprzez przystąpienie do Zabawy Uczestnik akceptuje w całości treść Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki udziału w Zabawie
9. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Organizatora pod adresem: www.twojezrodlourody.blogspot.com oraz www.regulaminytzu.blogspot.com


§ 2
WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W ZABAWIE
1. Uczestnikiem Zabawy („Uczestnik”) może być każda osoba, która prowadzi bloga o tematyce urodowej oraz/lub ma zarejestrowane konto na portalu społecznościowym Facebook
2. Prawa uczestnictwa w Zabawie, jak i praw oraz obowiązków z nim związanych, w tym także prawa do żądania wydania uzyskanej w Zabawie nagrody czy innych roszczeń związanych z udziałem w Zabawie, Uczestnicy nie mogą przenosić na osoby trzecie bez uprzedniej, pisemnej zgody Organizatora
3. Zadaniem w zabawie jest zgłoszenie chęci wzięcia udziału w ZABAWIE „teście”. Zgłoszenia można dokonać na dwa sposoby. Po pierwsze – posiadacz bloga o tematyce urodowej musi udostępnić na swoim blogu baner informujący o tym, że bierze udział w akcji „Testuję z Twoim Źródłem Urody”. Baner ten musi być podlinkowany do bloga www.twojezrodlourody.blogspot.com, oraz umieszczony w widocznym miejscu na blogu. Nie może być ukryty w podstronach typu „biorę udział w rozdaniach”. Pod wpisem ogłaszającym nabór do konkretnego testu, znajdującym się na blogu Twojego Źródła Urody napisać komentarz zawierający następującą treść: „Testuję z Twoim Źródłem Urody” oraz dołączyć link do swojego bloga, na którym zobowiązuje się opublikować swoją rzetelną opinię o testowanym produkcie. Jeżeli blog zostanie wytypowany do testu, umieścić na nim w nieprzekraczalnym terminie 30 dni opinię opisującą testowany produkt.
Drugą metodą zgłoszenia jest polubienie i udostępnienie wpisu informującego o naborze do testu umieszczonego na fanpage Organizatora oraz skomentowania w miły sposób tegoż postu. Należy również polubić stronę Facebook Sponsora. Warunki te bez wyjątku muszą zostać spełnione w trakcie trwania zabawy.
4. Spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń wyłonionych zostanie trzech Uczestników posiadających blogi oraz jeden użytkownik portalu Facebook. Wyłoni ich przedstawiciel Organizatora. Wyniki zostaną ogłoszone na stronie Facebook Organizatora nie później niż 2 dni po terminie zakończenia przyjmowania zgłoszeń do udziału w Zabawie.
5. Uczestnik testu, który nie dotrzyma wszystkich zobowiązań nie będzie brany pod uwagę w kolejnych akcjach Zabawy „testu”


§ 3
NAGRODY
1. Wyłonieni przez Organizatora Uczestnicy Zabawy otrzymają po jednej sztuce z następujących kosmetyków:
- WYGŁADZAJĄCY PEELING DO TWARZY
- LIPOWY PŁYN MICELARNY
- OCZYSZCZAJĄCY PEELING DO TWARZY
2. Upominek zostanie wysłany na adres przekazany Organizatorowi w nieprzekraczalnym terminie 21 dni roboczych od ogłoszenia wyników Zabawy
3. Jedna osoba może zdobyć upominek tylko raz w ramach całej Zabawy
4. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad Zabawy, postanowień jej Regulaminu i ich interpretacji rozstrzyga Organizator
5. Lista osób, które otrzymają upominek zostanie opublikowana na stronie: https://www.facebook.com/TwojeZrodloUrody
6. W przypadku niezgłoszenia się wyłonionej osoby i nieprzesłania przez nią adresu do wysyłki upominku w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników upominek pozostaje do wyłącznej dyspozycji Organizatora
7. Nie wysyłamy produktów do testu poza granice Polski.


§ 4
DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW ZABAWY
1. Warunkiem odebrania Upominku za udział w Zabawie jest przesłanie swoich prawdziwych danych osobowych, tj.: imienia, nazwiska oraz adresu, na który ma zostać dostarczony Upominek, w sposób określony przez Organizatora w ogłoszeniu wyników Zabawy
2. Przystępując do Zabawy i akceptując niniejszy Regulamin Uczestnik wyraża także zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych przez Organizatora na potrzeby Zabawy (ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133 poz. 833 z późn. zm.)
3. Dane przekazane Organizatorowi w celu realizacji odbioru upominku nie są gromadzone
i wykorzystywane do innych celów a w szczególności przekazywane innym podmiotom gospodarczym poza Organizatorem i w szczególnych przypadkach Fundatorem upominku. Niezwłocznie po dostarczeniu upominku dane te zostaną usunięte.


§ 5
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Zabawie. Dotyczy to w szczególności zmian terminów poszczególnych czynności, które należy wykonać by wziąć udział w Zabawie oraz zmian w specyfikacji upominku. Regulamin obowiązuje od czasu opublikowania go na stronie www.twojezrodlourody.blogspot.com
2. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania lub odwołania konkursu bez podania przyczyn.
3. Właściciel portalu społecznościowego Facebook jest całkowicie zwolniony z odpowiedzialności za przebieg wyżej wymienionej Zabawy

4. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany oraz stowarzyszony z portalem społecznościowym Facebook.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz